آخرین اخبار
کد مطلب: 73244
آغاز سال تحصيلي جديد با شعار 'أشهد أن محمداً رسول الله' در مدارس
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1386
 
به گزارش سلام لردگان به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت

 معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش از طنين انداز شدن شعار «أشهد أن محمداً رسول الله» در نخستين روز از آغاز سال تحصيلي در مدارس کشور خبر داد.
حسين هژبري، معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش با اشاره به اهانت آمريکا به ساحت مقدس پيامبر عظيم‌الشأن اسلام اظهار داشت: در پي اين اقدام، سازمان دانش‌آموزي کشوري بيانيه‌اي صادر کرد و اين اقدام وقيحانه را محکوم کرد.

وي ادامه داد: از تابستان امسال طرحي را پيگيري کرديم و بخشنامه آن نيز به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌هاي کشور صادر شد تا بر اين اساس، از بلندگوهاي مدارس کشور، صداي اذان شنيده شود.

هژبري افزود: خوشحاليم که در اوقات شرعي، صداي اذان و «أشهد أن محمداً رسول الله» از بلندگوهاي مدارس کشور توسط دانش‌آموزان موذن برگزيده، پخش مي‌شود.

وي اضافه کرد: برنامه‌اي نيز پيش‌بيني کرديم که بر اساس آن در طول سال تحصيلي، طرحي با عنوان حفظ احاديث پيامبر(ص) را اجرا کنيم.

معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش به ابتکارات ادارات آموزش و پرورش استان‌ها نيز اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش استان‌هاي کشور نيز برنامه‌هاي مختلف و ابتکاري را مانند حضور دانش‌آموز در روز اول مهر با پيشاني‌بند «الهم صلي علي محمد و آل محمد» اجرا مي‌کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس